۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۷۹۶۲

مکان های برگزاری نماز عید فطر در نقاط مختلف استان

همزمان با حلول ماه شوال، نماز عید سعید فطر در اقسانقاط استان روز جمعه 18مرداد برگزار می شود
مکان های برگزاری نماز عید فطر در نقاط مختلف استان
به گزارش خبرنگار جهان بین نماز عید فطر که از ساعت 7 صبح برگزار می شود در شهرکرد در خیابان طالقانی و کاشانی به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد ؛ حجت الاسلام و المسلمین نکونام، برپاست.
نماز عید سعید فطر،در بروجن، مصلای حضرت بقیه االله، اردل در محل چهارراه نماز، چلگرد مقابل دادگستری، لردگان، مصلای نماز جمعه، شلمزار در دبیرستان اندیشه، سامان در حسینه بزرگ شهر، فرخشهر در مصلای نماز جمعه، خانمیرزا در دبیرستان پسرانه و سورشجان در دبیرستان شهدا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کریمی دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با بیان این که نماز عید فطر سال‎جاری به صورت متمرکز در ۱۸ شهر و شهرستان استان اقامه می‌شود، افزود: نماز عید فطر به امامت ائمه جمعه در مصلای‌های نماز جمعه هر شهر اقامه می‌شود.
دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همچنین در بیشتر مساجدی که برنامه‌های ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود نماز عید فطر نیز اقامه می‌شود.

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: مسؤولان برگزاری نماز عید فطر قبل از اذان صبح در محل مصلی‌های اقامه نماز برای ارائه خدمات به نمازگزاران آماده هستند.

وی به موضوع جابه‌جایی نمازگزاران در روز عید فطر اشاره کرد و افزود: با سازمان اتوبوسرانی شهرکرد برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگ شده است.

وی ادامه داد: در شهرهایی که از داشتن امام جمعه محروم هستند نماز عید فطر در مساجد جامع آن شهرها اقامه می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۲:۱۰

2 Jan 2020